torsdag 7. mai 2009

Today

Nå skal jeg snart til en venninne, det blir koselig. Var på skolen ca 15 min i dag, rett og slett for å ha muntlig eksamen i tysk. Så jeg var ferdig kl halv 10 i mårrest, dro en tur til byen for å kjøpe litt forskjellig på matbutikken. Kjøpte litt kakao og ting for søsteren min er syk i dag så tenkte hun ville ha det, noe hun selvfølgelig ville. 

Forresten så fikk jeg ikke blogget noe i går fordi jeg var på forestilling og deretter måtte sitte med tysk til leg la meg (ufrivillig).. Hadde så sinnsykt vondt i hodet så blei nesten tvinget til å legge meg, men uansett så la jeg meg og jeg våknet i mårrest kl halv 6 av meg selv ;o ingen vekkeklokke eller noe. Så jeg fant ut at jeg bare skulle være våken siden solen skinte og det var kjempefint vær så tidlig. 

tvtvtv.. Det er kommet ut 3 hele episoder med one tree hill jeg enda ikke har sett, så jeg tipper at i kveld når jeg kommer hjem blir det blogging og one tree hill : D Etter i morgen er det jo helg, så får se hva jeg skal gjøre selv om jeg allerede vet at jeg skal på jentekveld og så skal vi vel ut en tur utpå kvelden. Men nå må jeg nesten gå for å rekke bussen siden jeg skal til en venninne ;¤ snakkes/blogges

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar