tirsdag 5. mai 2009

Avslappingsdag


I dag har jeg ikke gjort så mye, rett og slett bare slappet av, sett paradise (noe jeg egentlig aldri gjør) og vært på pcen. Bilde ovenfor viser vell hva jeg har gjort den siste halvtimen, nemelig å bla igjennom massevis av bilder på nettet. I morgen må jeg begynne for fullt med og forberede tentamen i tysk muntlig som jeg skal ha på torsdag. Tror det kommer til å gå bra, i alle fall en 4'er. Må bare rette litt på teksten, lage powerpoint og pugge teksten utenat så godt som det lar seg gjøre. Ellers i morgen skal jeg se på forestilling som søsteren min er med på, så det kommer sikkert til å bli en koselig dag :-)

Nå skal jeg snart snakke med folk på msn og lese [mag] før jeg legger meg. Forresten så skal jeg prøve å finne meg jobb så om du har noen tips om jobber som kan søkes på i Bodø så er det bare å komme med forslag. Det setter jeg i allefall utrolig stor pris på, men vi snakkes i morgen en gang om jeg får tid til å blogge før det blir natt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar