mandag 4. mai 2009

Make up og tentamens forberedelser.. eller ikke


Jeg fant ut at jeg skulle teste litt ny øyenskygge i dag så lånte to forskjellige glitterøyenskygger av søstren min, og her bildet til venstre viser resulatet :-) Jeg prøvde ikke på noe spesielt, men fikk litt en litt sotete look på slutten. Brukte først en sølvøyenskygge, tok på to lag for så å legge ett lag med møørk brun øyenskygge på enden av øyet og lit under helt ytterst på øyet for å då øyet mer markert. Forresten på det nederste bildet ser det ut som om jeg nesten ikke har øyenskygge på det venstre øyet, men det er bare lyset som gjør at fargen blir lysere. 

Ellers i dag skulle jeg egentlig ha forberedt meg på engelsk tentamen som vi har i morgen, men har rett og slett ikke lest noe eller sett på forberedelses arkene og lest noen tekster så jeg skal ta litt tidlig kveld og rett og slett lese litt engelsk, pakke sekken og se igjennom forberedeles arkene klassen har fått utdelt. Det har rett og slett endt opp med at jeg ikke har gjort noe som helst. Til neste år, altså neste skoleår, skal jeg jobbe sinnsykt med skolen for å prøve å få sinnsykt brae karakterer(trenger ikke være geek for å kunne få brae karakterer og man kan ha et liv uten skolen ;-) ) Tror jeg skal sette opp noen gjøremål/ mål jeg skal nå i løpet av neste skoleår/ termin, og siden jeg er optimist og tenker at alt kommer til å gå bra så kommer dette til å gå lett håper jeg :-) Så nå sier jeg for så vidt god natt, så blogges vi i morgen en eller annen gang. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar