mandag 4. mai 2009

Blogspot

Jeg tenkte jeg skulle begynne å blogge litt nå. Jeg har hatt 100 andre forskjellige blogger både blogg.no, wordpress og blogspot nå. Så tror jeg skal holde meg her selv om det kanksje er "bedre" på de andre sidene noe jeg selvfølgelig finner ut av etterhvert. I allefall så er jeg en 16 år gammel jente, går studiespesialiserende og har tenkt å studere en del videre etter vgs kanskje i utlandet om jeg finner det interessant. Jeg liker å trene, være med venner og rett og slett liker å møte nye folk som jeg kan bli bedre kjent med i framtiden. Jeg liker selvfølgelig også shopping, koselige vennekvelder/ jentekvelder og kjærestetid (selv om jeg ikke har kjæreste for øyeblikket). Akkuart nå gleder jeg meg til sommerferie, nytt skoleår, nye planer og laaange sommerkvelder hvor man kan være ute hele natten rett og slett fordi det er lyst, fint og varmt ute. Akkurat nå holder jeg på med forberedelser på forskjellige tentamener og er endelig ferdig med mattetentamen, yes! 

Jeg skal også prøve og opptatere så ofte som mulig, gi gode tips og rett og slett svare på spørsmål om dere lurer på noe. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar